Preskoči na glavni sadržaj

Draga Nina...

 Draga Nina,



25.9. će biti godinu dana da te nema u ovoj našoj dimenziji ali svakim danom osjećam da si tu s nama. 
Svakodnevno ti poželim ispričati neki aktualni događaj i čuti što ćeš mi reći svojim predivnim blagim glasom, onda se sam sebi nasmijem. Naravno da znaš sve što znam i u glavi mi zvone tvoje riječi: budi nježan prema svijetu…

Ena i ja gledamo nastavak Sex i grada, Faca je preselio na drugi svijet i pazi sad: Carrie i Aidan su napokon zajedno!! Iako na kraju opet nisu, on ima tri sina i najmlađi ima problema pa je Aidan zamolio Carrie da mu da 5 godina pauze … 
Carrie je prodala svoj stan, tj. zapravo opet nije nego ga je iznajmila mladoj sexy umjetnici. Poetika je tu, stan će nastaviti živjeti svoj život s jakim ženama koje su si uništile život i generacijama žena nakon njih. Jebena nerealna očekivanja. 
Pojavila se i Samantha ali samo na minutu i to telefonskim pozivom. Nekako je simbolično da nema mjesta za nju kao jedinu konkretnu i iskreno jaku ženu u ovoj novoj woke “and just like that..” blijedoj verziji sex i grada. Nedostaje mi da možemo to sve prokomentirati i da možeš ublažiti ovaj nemir u meni. 
Zadnjih sam se tjedana povukao s društvenih mreža, kao što kaže Mr. Robot: sve teže prihvaćam tu lažnu intimu. Svjestan sam da smo na društvenim mrežama jer želimo biti sedirani, jer negdje u podsvijesti nam je jasno i sve nam se teže pretvarati da ne znamo da smo postali kukavice. Zavladala je neka globalna sedacija umova. Čak Sex i grad prodaje tu neku umrtvljenu ideologiju i ultra političku korektnost od koje ti se bljuje. Svi se boje biti cancel-irani bez mogućnosti iskupljenja. Kakav je to svijet gdje ne postoji mogućnost iskupljenja ? Vratila se Španjolska inkvizicija samo te ne stave na Judinu stolicu nego ti onemoguće da radiš a posljedično i živiš. Jer svi muški smo svinje kao Harvey Weinstein. Žene koje imaju želju ostati doma s djecom i staviti karijeru na pauzu CANCELD, tate koji naprave isto CANCELD. Ako imaš svoje mišljenje a nije woke mišljenje CANCELD… and just like that... 

Svakim danom se sve više brinem kako ću odgojiti svoje sinove, za koji svijet? Moj svijet ne postoji više a s njim su nestale i sve vrijednosti po kojima sam odgajan. Gentelmenstvo je izumrlo, bonton je nestao… Svi smo puni nekih prava a nitko ne spominje obaveze. Svi imaju pravo na sve ali nemaju odgovornost za ništa. Eto, ako si muško automatski znači da si pun toksične muškosti. Otvorio si vrata zgrade susjedi ? Toksična muškost! Pomogao si susjedima donijeti vrećice iz dućana ? Toksična muškost ! Sam popravljaš roletu koja je pala? Toksična muškost ! Smatraš da su žene jači spol jer kroz život izdrže neopisive borbe i bolove ? Toksična muškost ! jer eto podilaziš ženama a sigurno tako ne misliš i zapravo se tako postavljaš iznad njih. 
Politička korektnost nas je toliko umrtvila da je postalo neopisivo teško živjeti a da samo svojom pojavom ne uvrijediš nekoga. Pogotovo ako si muško od 100+ kg s jasno definiranim stavovima i pogledima na svijet iza kojih stoji neko iskustvo i kilometri pod guzicom. Kritičko mišljenje je nestalo, svi samo imaju mišljenja. Koga boli kurac za bilo čije mišljenje. Live and let die! Mišljenja su kao guzice, svatko ih ima, pa eto čak i ja… prije neki dan sam doživio da mi osoba izgovori rečenicu: svi smo mi ovdje profesionalci. Kako smo došli to toga da ljudi koji su prije dva dana počeli nešto raditi umišljaju da su profesionalci ? Nedostatak jebene kritike ! Svi prolaze s 5 ! Svi dobivaju diplome i plakete za sudjelovanje iako nisu osvojili niti jedno od prva tri mjesta. Nakon takvog “odgoja” dođu u realni svijet i eto oni su profesionalci jer su pogledali tri podcasta i poslušali tri knjige skraćene na 10-15 minuta na Blinkistu. Zbilja mi je dosta svega. Nedostaju mi moji ljudi s kojima mogu otvoreno i argumentirano raspravljati o svemu i tako rasti.  Iako se često ne slažemo i imamo dijametralno suprotna stajališta ipak se poštujemo i jedno drugome razvijamo prag tolerancije i širimo vidike. Nedostaješ i moj micro cosmos zbilja nije isti bez tebe. 

Ljubim te Cat McQueen ! I zaboravio sam najvažniju stvar ! Carrie ima MAČKU !! i Sarah Jessica Parker se toliko zaljubila u nju da ju je uzela  doma! Eto, everything is alright with the world! 

xoxo Saško





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tata, nježni zaštitnik djece

Nisu samo tate super heroji i zaštitnici djece, to su i proizvodi koji pomažu nama tatama da se brinemo o svojoj djeci. Posebno to dolazi do izražaja kada se radi o njezi djece. Kako mi živimo u neboderu s centralnim grijanjem osim obaveznih ovlaživača zraka, za zdravlje dječje kože potrebna je i dodatna pomoć.  Noa se ugledao na svog tatu, nažalost, pa ima izrazito osjetljivu i suhu kožu. Tu nam u pomoć uskaču Lipikar proizvodi La Roche-Posay brenda. Baume AP-M balzam nam umiruje kožu i sprečava svrbež što nam super dođe, jer Noa se do sada redovito znao do krvi raščešati u zimsko doba godine. Osim balzama spas za mamu i mene je i kupka Syndet AP+ koja već za vrijeme kupanja ublažava nadraženost kože kod Noe i Nea, a bebu Matea nam štiti od pojave tjemenice. Nedavno smo otkrili i Lipikar Huile Lavante ulje za pranje kože pa smo i njega ubacili u kombinaciju kod kupnja pogotovo u zimskim, burnim i suhim mjesecima kada nam koža nastrada od vjetra.  Svi koji me poznaju znaju koliko sam z

Smije li roditeljstvo biti teško?

Smije li roditeljstvo biti teško?  Smije li brak (zbog dolaska djece) biti težak? Smije li se to sve reći naglas? A zapisati negdje? Ne, ne žalim se! Da! Sam sam si ih radio. Da, nitko me nije tjerao da se vjenčam s Enom kad je ostala trudna. Ovo ljeto me zbilja izmorilo više nego ikad išta do sada. Svako putovanje je borba, izlazak iz kuće borba, ulazak u stan borba, mijenjanje pelene borba, pranje kose djeci... Svjetski rat! Opet ponavljam, ne žalim se, samo moram to sve napisati na jednom mjestu da bih zadržao koliko toliko zdravi razum.  vidi se umor ali nadam se i neizmjerna ljubav Sretan sam čovjek! Zbilja jesam. Imam predivnu (kao osobu a i fizički) i mladu (aha! tu se malo hvalim) partnericu. Dvojicu preslatkih i živahnih sinova te trećeg na putu. Dobar posao, prosječnu plaću, super kolege (zbilja, rijetko se nađu takvi ljudi na okupu), vlastiti stan s pogledom na more (hvala mama i tata), veliki auto da svih (uskoro) 5 stanemo u njega i živim u gradu koji nije velik, a nije ni

Odabir imena za bebu

Kada smo saznali da je Ena trudna (prvi put) vrlo brzo smo krenuli s odabirom imena za bebu. Odmah smo se dogovorili da želimo kratka imena. Nakon dana i mjeseci razmišljanja, promišljanja i predomišljanja došli smo do dva imena. Jedno muško i jedno žensko ime. Tek kad biraš ime za dijete shvatiš koliko ti ljudi nije drago u životu hehehe.  Bio sam 1000% uvjeren da ćemo dobiti curicu a Ena je nekako bila suzdržana. Prava mama, samo neka je živo i zdravo.  Curica se trebala zvati Ari(j)a, a kao što već znate, stigao nam je naš prvorođeni Noa! Slovo j kod Arija je u zgradi jer nismo još bili definirali hoće li biti Arija ili Aria. Sviđaju mi se imena s nekim značenje ili pričom iza sebe. Moje ime Aleksandar u prijevodu s grčkog znači "zaštitnik ljudi" , Arija je na perzijskom "plemenita" a na talijanskom "zrak" a kako se Ena školuje za operu pjevačicu Arija je i vokalna skladba za solističko pjevanje uz instrumentalnu pratnju pa je i to neka poveznica. Noa z