Preskoči na glavni sadržaj

Svašta nešto lijepog nam se dogodilo zadnjih par mjeseci

 Stiglo je ljeto!

linolada


Nakon pet godina stiglo nam je prvo ljeto bez pelena ! 

Ljudi moji, mislio sam da se taj trenutak neće nikad dogoditi.

Izgubio sam računicu ali Ena i ja smo, brat bratu, svaki po 10 000 pelena promijenili.


Sad kad idemo u parkić zapišavamo stabla k'o psi hehe


Neo dežurni plesač


Svašta nešto lijepog nam se dogodilo zadnjih par mjeseci.


Ena je diplomirala (postala je bakalar haha), Mateo je skinuo pelene! Neo je prespavao noć u svojem krevetu bez da se selio po svim krevetima u stanu a Noa je postao pravi mali dečko koji napokon jede i sladoled! 

E da, i ja sam se početkom svibnja vratio na posao u HKD a i odradio sam par projekata za dušu... Valjda je i to lijepo.

moja prvostupnica solo pjevanja - univ. bacc. mus.

Još jedna novost u našem životu je da ove godine svo troje vole more i kupanje. Ne samo da ga vole nego smo Ena i ja uspjeli dobiti par puta po pola sata mira na plaži dok su se oni, pazite sad, MEĐUSOBNO IGRALI u plićaku. Eeejj naša djeca se igraju skupa! Bez svađe, bez vriske, bez plača ! Kako nas te male sitnice mogu neopisivo razveseliti i napuniti životnim elanom.


Sve te neke divne promjene su me navele na to da i ja malo razmislim o sebi i što ja toj djeci zapravo pokazujem. Kakav sam im uzor ? 

Mateo i njegova najveća ljubav nakon hrane - MUZIKA! 

Tata je tu da voli i podržava svoju djecu, bez obzira na sve. Ok to se nadam da uspijevam.

Tata je tu da se zabavlja sa svojom djecom i da im pruži nezaboravne trenutke. On ih uči kako se smijati, kako uživati u životu i kako biti slobodni. Zabava, smijeh i ples su nam često na repertoaru pa se nadam da ni tu ne kiksam previše. 

Neo glumi tatu na tatinom poslu. Pokušava rekonstruirati look iz Cha Cha Cha pjesme s Eurosonga


Tata je tu da zaštiti svoju djecu od svega što bi im moglo naškoditi. On je njihov heroj i osoba koja im daje osjećaj sigurnosti i pripadnosti.

Za sad je ovaj dio nekako najlakši, nadam se da ću im i dalje u životu uspijevati pružiti taj osjećaj sigurnosti koji sada imaju.

Djeca uče gledajući odrasle u svom životu.

Tata piše blog a Noa je došao u inspekciju u "ured"

A ja sam zadnjih godina, nemojmo se lagati, u lošem psihofizičkom stanju. Već sam više puta pisao o tome da moram početi više brinuti o sebi i kako mi je promjena životnog stila zapravo teško pala. Nekako nisam bio spreman u trideset i trećoj nakon života "samotnjaka" odjednom postati glava obitelji i imati ljude koji ovise o meni. Prestao sam ići na treninge, više ne idem pješke na posao jer uvijek negdje žurim i sve je to donijelo svoje posljedice. Jako sam se udebljao, godine ne spavanja su loše utjecale na svaki aspekt moga zdravlja a nakupilo se i ozljeda. Uzročno posljedične veze...

Neo <3



E pa taj trenutak, da se i ja napokon malo brinem za sebe je došao. 

Zadnja tri mjeseca polako uvodim neke promjene u svoj život, a kulminiralo je ovaj tjedan jednim malim sistematskim pregledom. Čisto da vidim da li te male promjene donose neke rezultate. Odradio sam pregled pluća, EKG, pregledao oči i napravio kompletnu detaljnu krvnu sliku. Zapravo je nevjerojatno da su te male promjene dovele do toga da mi je krvna slika “savršena”. Čak se i doktorica iznenadila. Najdraže mi je to kad me vide ovako debelog pa odmah već slože priču kako moram smršaviti i da je sve što me u životu muči zato što sam debel. 

Uđem u ordinaciju i gleda ona nalaze pa gleda mene, pa opet gleda nalaze pa gleda mene... kratkotrajna tišina pa izvali k'o iz topa: e pa baš ste me zeznuli! 

Taman sam vam htjela održati predavanje o debljini i kako su vam zato sigurno loši nalazi kad ono krvna slika savršena. Šećer dobar, kolesterola nema, triglicerida isto, hormoni štitnjače dobri, jetrene probe odlične, EKG dobar... ali eto nedostaje mi malo D vitamina i folne kiseline (B vitamina) !? Pa neka si uzmem malo suplemenata, nek se nađu.

Za sad sam uspio bez nekog velikog odricanja skinuti i oko 10% tjelesne težine u tih dva tri mjeseca. Jednostavno sam počeo jesti i ne preskakati obroke. 

Prije mi se znalo dogoditi da jedem jednom dnevno a to uz naše višegodišnje ne spavanje i svakodnevne stresove zbilja uništava i iscrpljuje tijelo...

Kad sam ovako na terenu negdje dogodi se da cijeli dan doslovno ni ne jedem. Tu, u kaštelu Drivenik, sam cijeli dan pojeo jednu četvrtinu slanca... bravo ja, baš zdravo...


Uglavnom, došao sam do zaključka, mogu govoriti što hoću ali ako ću biti uzor svojoj djeci, moram im pokazati primjerom da se trebaju brinuti prvenstveno za sebe pa onda i za druge.

kućni nogomet pod klimom, Mateo je sudac :D


Zbilja vjerujem ovo:

Budite uzor svojoj djeci i pokažite im kako se ponašati pošteno, ljubazno i odgovorno prema sebi i drugima.

i

Ma što god ljudi mislili i govorili, ljubav i podrška tate su nezamjenjivi za rast i razvoj djeteta. 

Tata je kamen temeljac svoje obitelji i osoba na koju se djeca mogu osloniti u dobru i zlu. 

nije u šoldima sve hahaha


Budite mi dobro tate i brinite se 

 za sebe pa će i obitelji biti bolje.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tata, nježni zaštitnik djece

Nisu samo tate super heroji i zaštitnici djece, to su i proizvodi koji pomažu nama tatama da se brinemo o svojoj djeci. Posebno to dolazi do izražaja kada se radi o njezi djece. Kako mi živimo u neboderu s centralnim grijanjem osim obaveznih ovlaživača zraka, za zdravlje dječje kože potrebna je i dodatna pomoć.  Noa se ugledao na svog tatu, nažalost, pa ima izrazito osjetljivu i suhu kožu. Tu nam u pomoć uskaču Lipikar proizvodi La Roche-Posay brenda. Baume AP-M balzam nam umiruje kožu i sprečava svrbež što nam super dođe, jer Noa se do sada redovito znao do krvi raščešati u zimsko doba godine. Osim balzama spas za mamu i mene je i kupka Syndet AP+ koja već za vrijeme kupanja ublažava nadraženost kože kod Noe i Nea, a bebu Matea nam štiti od pojave tjemenice. Nedavno smo otkrili i Lipikar Huile Lavante ulje za pranje kože pa smo i njega ubacili u kombinaciju kod kupnja pogotovo u zimskim, burnim i suhim mjesecima kada nam koža nastrada od vjetra.  Svi koji me poznaju znaju koliko sam z

Smije li roditeljstvo biti teško?

Smije li roditeljstvo biti teško?  Smije li brak (zbog dolaska djece) biti težak? Smije li se to sve reći naglas? A zapisati negdje? Ne, ne žalim se! Da! Sam sam si ih radio. Da, nitko me nije tjerao da se vjenčam s Enom kad je ostala trudna. Ovo ljeto me zbilja izmorilo više nego ikad išta do sada. Svako putovanje je borba, izlazak iz kuće borba, ulazak u stan borba, mijenjanje pelene borba, pranje kose djeci... Svjetski rat! Opet ponavljam, ne žalim se, samo moram to sve napisati na jednom mjestu da bih zadržao koliko toliko zdravi razum.  vidi se umor ali nadam se i neizmjerna ljubav Sretan sam čovjek! Zbilja jesam. Imam predivnu (kao osobu a i fizički) i mladu (aha! tu se malo hvalim) partnericu. Dvojicu preslatkih i živahnih sinova te trećeg na putu. Dobar posao, prosječnu plaću, super kolege (zbilja, rijetko se nađu takvi ljudi na okupu), vlastiti stan s pogledom na more (hvala mama i tata), veliki auto da svih (uskoro) 5 stanemo u njega i živim u gradu koji nije velik, a nije ni

Odabir imena za bebu

Kada smo saznali da je Ena trudna (prvi put) vrlo brzo smo krenuli s odabirom imena za bebu. Odmah smo se dogovorili da želimo kratka imena. Nakon dana i mjeseci razmišljanja, promišljanja i predomišljanja došli smo do dva imena. Jedno muško i jedno žensko ime. Tek kad biraš ime za dijete shvatiš koliko ti ljudi nije drago u životu hehehe.  Bio sam 1000% uvjeren da ćemo dobiti curicu a Ena je nekako bila suzdržana. Prava mama, samo neka je živo i zdravo.  Curica se trebala zvati Ari(j)a, a kao što već znate, stigao nam je naš prvorođeni Noa! Slovo j kod Arija je u zgradi jer nismo još bili definirali hoće li biti Arija ili Aria. Sviđaju mi se imena s nekim značenje ili pričom iza sebe. Moje ime Aleksandar u prijevodu s grčkog znači "zaštitnik ljudi" , Arija je na perzijskom "plemenita" a na talijanskom "zrak" a kako se Ena školuje za operu pjevačicu Arija je i vokalna skladba za solističko pjevanje uz instrumentalnu pratnju pa je i to neka poveznica. Noa z