Preskoči na glavni sadržaj

Sretan dan očeva !

Već sam skoro pet mjeseci doma na roditeljskom dopustu... tata 0-24 i to u sezoni (bolesti) jesen-zima...

Zadnja tri tjedna su klinci bili bolesni... Ena je imala puno obveza na poslu, faxu pa čak i natjecanje.


Spalio sam na živce kao nikada ahahaha

Ne pamtim kad mi je toliko nedostajalo društvo odraslih i nikada nisam bio toliko lud na svoju djecu. Živcira me kako dišu, kamo li kako žvaču, jedu, padaju, razbijaju, pišaju, kakaju i NE SPAVAJU!!!...

Jučer je dan krenuo naopako od kad su se probudili. Mateo se probudio u 5.30 do 6 sam ga uspio zadržati u krevetu.


Od starta mu ništa nije odgovaralo, ni crtići ni pjesme koje smo slušali, ništa. Onda se probudio Neo u istom raspoloženju što znači pokolj u kući.
Čak je i Noa bio nekako zločesto nastrojen. Ena je otišla na fax a ja sam ostao s tri sumanuta klinca i suludim sobom haha

Već smo oko 10.30 ujutro otišli kod mojih u nadi da će ih to malo izbalansirati ali ...

Prije nego smo krenuli spremio sam nam ruksak s cugom i hranom, pelenama i rezervnom robom...

Nakon ručka i mateovog spavanja smo otišli u njihov najdraži park s gusarskim brodom...

Bili su k'o psi pušteni s lanca, onako, bilo me malo sram pred ostalim roditeljima...

Ali naravno uvijek može i gore...

Neo je išao s mojom mamom i psom Pikom u šetnju... Nakon doslovno par minuta vraćaju se, Neo vrišti, plače...

Pao je u bazen 😂😂😂 srećom samo do gležnjeva...

Tene, čarape, hlače mokre...

Srećom spremio sam rezervnu robu, otvaram ruksak vadim redom: majica kratki rukavi, majica dugi rukavi, hlače , bokserice... A čarape !?!!?! Čarapa nema !

Tu mi već ona para u ušima od jutros prelazi u parnu lokomotivu koja će porušiti sve...

Psujem Nea, psujem mamu, psujem sudbinu ... Lud...

Ne kužim ljude oko sebe, presvlačim Nea, on kroz suze pita: tata jel se ljutiš na mene... Ma neee sine i inače sam tako crven u licu ... Nisi ti kriv... Luuuuuud!!!!

Skinuli smo sve morko s njega, odjenem sve što imam ali čarape nemam. On stoji na klupici odjeven komplet sve do jakne ali bez čarapa.
Vadim uloške iz tena da se prije osuše, srećom kožne su nisu upile puno vode, čarapama nema spasa, potpuno su mokre...

Neo želi kući, Noa i Mateo umiru od smijeha i uživaju u parkiću...

U tom trenutku negdje u mom zamućenom od bijesa vidu pojavljuje se nasmijana žena i dodaje mi rezervne čarape od svoje kćeri koja se isto igra u parkiću. Meni neugodno, ne želim uzeti čarape, pa kako ću Vam vratiti čarape. Ma samo uzmite ne brinite... Hvala, nasmijem se od srca ali nekako kiselo i ljuto na sebe jer sam negdje posijao čarape koje sam pripremio i to što nisam predvidio da će Neo pasti u bazen u trećem mjesecu !!!!




Hvala dragi ljudi, nisam Vam stigao zahvaliti ni pitati za ime ni ništa. Ako slučajno ovaj blog dođe do Vas javite se rado ću Vam se odužiti ❤️ živjela roditeljska solidarnost!

Tate, sretan nam dan očeva! 

Danas me Neo počastio padom preko ograde za parking bicikli u istom parku pa sam opet imao žutu minutu ... Neo moj, voli te tata ali ove sijede u mojoj glavi su većinom zbog tebe hehehe








Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tata, nježni zaštitnik djece

Nisu samo tate super heroji i zaštitnici djece, to su i proizvodi koji pomažu nama tatama da se brinemo o svojoj djeci. Posebno to dolazi do izražaja kada se radi o njezi djece. Kako mi živimo u neboderu s centralnim grijanjem osim obaveznih ovlaživača zraka, za zdravlje dječje kože potrebna je i dodatna pomoć.  Noa se ugledao na svog tatu, nažalost, pa ima izrazito osjetljivu i suhu kožu. Tu nam u pomoć uskaču Lipikar proizvodi La Roche-Posay brenda. Baume AP-M balzam nam umiruje kožu i sprečava svrbež što nam super dođe, jer Noa se do sada redovito znao do krvi raščešati u zimsko doba godine. Osim balzama spas za mamu i mene je i kupka Syndet AP+ koja već za vrijeme kupanja ublažava nadraženost kože kod Noe i Nea, a bebu Matea nam štiti od pojave tjemenice. Nedavno smo otkrili i Lipikar Huile Lavante ulje za pranje kože pa smo i njega ubacili u kombinaciju kod kupnja pogotovo u zimskim, burnim i suhim mjesecima kada nam koža nastrada od vjetra.  Svi koji me poznaju znaju koliko sam z

Smije li roditeljstvo biti teško?

Smije li roditeljstvo biti teško?  Smije li brak (zbog dolaska djece) biti težak? Smije li se to sve reći naglas? A zapisati negdje? Ne, ne žalim se! Da! Sam sam si ih radio. Da, nitko me nije tjerao da se vjenčam s Enom kad je ostala trudna. Ovo ljeto me zbilja izmorilo više nego ikad išta do sada. Svako putovanje je borba, izlazak iz kuće borba, ulazak u stan borba, mijenjanje pelene borba, pranje kose djeci... Svjetski rat! Opet ponavljam, ne žalim se, samo moram to sve napisati na jednom mjestu da bih zadržao koliko toliko zdravi razum.  vidi se umor ali nadam se i neizmjerna ljubav Sretan sam čovjek! Zbilja jesam. Imam predivnu (kao osobu a i fizički) i mladu (aha! tu se malo hvalim) partnericu. Dvojicu preslatkih i živahnih sinova te trećeg na putu. Dobar posao, prosječnu plaću, super kolege (zbilja, rijetko se nađu takvi ljudi na okupu), vlastiti stan s pogledom na more (hvala mama i tata), veliki auto da svih (uskoro) 5 stanemo u njega i živim u gradu koji nije velik, a nije ni

Odabir imena za bebu

Kada smo saznali da je Ena trudna (prvi put) vrlo brzo smo krenuli s odabirom imena za bebu. Odmah smo se dogovorili da želimo kratka imena. Nakon dana i mjeseci razmišljanja, promišljanja i predomišljanja došli smo do dva imena. Jedno muško i jedno žensko ime. Tek kad biraš ime za dijete shvatiš koliko ti ljudi nije drago u životu hehehe.  Bio sam 1000% uvjeren da ćemo dobiti curicu a Ena je nekako bila suzdržana. Prava mama, samo neka je živo i zdravo.  Curica se trebala zvati Ari(j)a, a kao što već znate, stigao nam je naš prvorođeni Noa! Slovo j kod Arija je u zgradi jer nismo još bili definirali hoće li biti Arija ili Aria. Sviđaju mi se imena s nekim značenje ili pričom iza sebe. Moje ime Aleksandar u prijevodu s grčkog znači "zaštitnik ljudi" , Arija je na perzijskom "plemenita" a na talijanskom "zrak" a kako se Ena školuje za operu pjevačicu Arija je i vokalna skladba za solističko pjevanje uz instrumentalnu pratnju pa je i to neka poveznica. Noa z